ZDE MÁ MOŽNOST KAŽDÝ PŘISPÍVAT , ČI DISKUTOVAT , SDĚLOVAT SVOJE NÁZORY A POCITY NA TO ,CO SE VÁM LÍBÍ V NAŠÍ OBCI , A CO NE.! A CO VÁS ŠTVE . A JINÉ VAŠE STAROSTI, ČI NÁPADY: ;SEM PÍŠETE , A ZDE DISKUTUJETE VY.!!!!!
"ANONYMNÍ" KOMENTÁŘE , MAJÍCÍ CHARAKTER "EXPLOSIVNÍ PSYCHOPATIE"; NEMUSÍ BÝT ZVEŘEJNĚNY.
VŠECHNY OSTATNÍ VŠAK ZVEŘEJNĚNY BUDOU.
ČLÁNKY A VŠE CO NAJDETE NA STRÁNKÁCH JSOU OBJEKTIVNÍ FAKTA A TAKÉ NÁZORY MÍSTNÍCH LIDÍ ČI MŮJ OSOBNÍ MERITORNÍ POHLED.
Komentáře
Přehled komentářů
také souhlasím s tímto názorem,protože my mladí máme možnost se někde pořádně vyblbnout.Opravdu proti byli hlavně ti z okolí,kteří každou neděli chodí do kostela a tam si ulevují.Jenomže tímto právě ukazují svůj charakter a svoje krédo,to jejich zlo,které pod úsměvem schovávají a hrají si na vzorňase.Takoví by sem ani neměli patřit, protože takoví dělají největší zlo.Kázání od kněze by si měli brát k srdci a také podle toho žít.Anebo je to jinak?Život není jen hra,život je dar.
hřiště
(hřiště, 19. 6. 2012 16:54)tak byl takový nesmyslný cirkus kolem hřištěte na štočku a dnes už je vše minulostí .Je to vzhledově velmi pěkné,do parku se hodící a hlavně prospěšné.Konečně se začlo v Borkovanech něco dít.Všechna čest a dík,všem těm,kteří se na tomto programu podíleli a dotáhli ho do konce. No a ti ostatní répalové,černoprdelníci a ti,kteří odsuzovali toto hřiště patří jen výsměch.Jsou to chudáci.
hřiště na štočku
(občan, 12. 10. 2011 10:31)Myslím, že zastupitelstvo postupuje v souladu s demokracií. Jestliže na petici proti hřišti je cca 160 občanů a na petici pro hřiště je podepsáno cca 300 občanů, tak podle mne je to jasné. V některých příspěvcích je vzpomenuto, že proti jsou většinou staší lidé a chodící do kostela. Tito mají být rádi, že se v obci nědo dělá pro mladé, protože jejich mladí vesměs odešli z Borkovan s tím, že (zde chcípl pes) ano někdy mám ten oicit taky ale možná je to díky přístupu těch starších, kteří v době své aktivity nic pro rozvoj obce neudělali. Neseděli někteří náhodou někteří z n ichv radě Národního výboru když se za bolševika rozhodovalo o plynofikaci? Ano seděli a postarali se o to aby zde chcípl pes a jsme bez plynu. Proč si tehdy pálit prsty a až jsou staří, tak pokračují a hází klacky pod nohy někomu, kdo něco udělat chce. Mrzí mne, že starosta místo toho aby měl radost, že se mu podařilo sehnat peníze (účelové na hřiště a ne na chodníky) tak z toho má jen trable a problémy se "spoluobčany". Na přístupu nepřejících občanů je vidět jejich postoj ke všemu, protože i ten kostel jim jednou spadne na hlavu. Jin je to ale jedno, protože oni v něm už dožijí a pak je to přece jedno.
Re: hřiště na štočku
(Rom, 16. 11. 2011 13:59)
Podpisy lidi kteri na Stocku neziji pod petici jak ma Stocek vypadat? Coz udelat petici o skladce radioaktivniho odpadu za vasim dvorem?
A plest do toho kostel je opravdu hloupe
Re: hřiště na štočku
(Další občan, 25. 11. 2011 15:54)
máš pravdu , ale určitě bych to nespojoval s kostelem!!!byli tam podepsaní i lidé , kteří do kostela nechodí.
Hřiště u parku
(fandící občan borkovan, 30. 9. 2011 16:15)Ten,kdo psal níže článek na téma hřiště,ať se laskavě vrátí snad do 15století,ať si doma svítí svíčkou,ať chodí srát na hajzl na dvorku,ať žere jídlo rukama,ať chodí jako trhan a myje se ve škopku, atˇje za pomluvy bičován,upálen,zkrátka do sředověku,protože toto si zaslouží ti všichni,kteří stále rebelují.Ti svatí se vyzpovídají a jsou čistí,ale zrovna ti jsou nejhorší.A zrovna těch je na tom čtočku nejvíce,kteřá rebelují.Já fandím všem radním,jen ať se tady něco vystaví pro účel všech.CHceme žít v odpovídající době,tak at všichni ti ,co pořád jen kritizují se jdou pěkně vycpat a opravdu at se vrátí někam pryč,daleko od současnosti - do minulosti.
Re: Hřiště u parku
(Rom, 30. 9. 2011 17:15)Nechci se vracet do 15. stoleti ani ty ostatni veci. Volani po demokracii v komunalni politice nema s patnactym stoletim ani dalsimi jmenovanymi vecmi nic spolecnyho - chci aby obec byla spravovana podle vule jejich obyvatel, chci aby starosta a zastupitele ridili obci tak jak k tomu dostali mandat od volicu. Chapu ze ten kdo chce "bicovat a upalit ty co stale rebeluji" ma radsi vladu pevne ruky pekne po bolsevicku.
Re: Re: Hřiště u parku
(občanka, 5. 10. 2011 18:16)Občané dali svou vůli najevo právě při demokratických volbách, kdy volili svoje zastupitele. Ti teď zastupují občany a činí rozhodnutí. Konečně to pochopte. Jmenuje se to zastupitelská demokracie. ;-)
Re: Re: Re: Hřiště u parku
(Rom, 16. 11. 2011 13:53)Zasadni veci zastupitelske demokracie je program, NIKDO nemel v komunalnich volbach v programu zmenit park na Stocku v oplocene hriste.
byt v sokolovně
(také občan, 19. 10. 2011 10:04)je to nefér,že tento byt dostal zrovna důchodce,který v borkovanech žil a nežil.Asi jde jen o peníze.Byli zájemci,kteří by na tento byt měli větší právo a chtěli by tam jít,staří lidi mají rádi klid a ticho,které zrovna na sokolovně není a že by i tolik uklízel a staral se?No dneska se nesmíme ničemu divit,protože otevřenou cestu má jen ten kdo dá více a obálka nemusí být zalepená.Dům sice prodává,ale proč?Asi aby mohl jít bydlet na sokolovnu,pro jednoho člověka celkem přepych,ne?
hřiště u parku
(občan, 6. 10. 2011 17:44)Opět musím říct,že vybudované hřiště je na správném místě.Kdyby v mnohém měli zastupitelé dělat podle vůle našich obyvatel,tak ty borkovany můžou zasypat třeba popelem.Představa mnohých je nic nedělat,kritizovat,pomlouvat mít radost s nic neděláním.V neděli zajít do kostela,tam se pěkně vyfotit ,trochu se očistit ,vyzpovídat z hříchů a opět znovu dokola.To je totiž borkovanská doména,podkoupnout každému úspěšnému nohy,nejlépe obvinit ze špinavosti a mít z toho obrovskou radost,že třeba v neděli se u kostela vykládalo to či ono.A ono to všechno stojí úsilí,dřinu,obětavost a málo kdo to chce pochopit apřipustit jen trochu toho,že se někdo snaží a chce něco vybudovat.Místo abychom pomohli,naopak,podrýváme.Jenomže nejsme všichni tak zlí,ale umíme si to v hlavě poskládat a nebránit v rozvoji,ba naopak,těch hnusných zarputilců snad už mezi námi tolik není,mládí se hlásí o své a věřím v to,že mladá generace se konečně postaví a prosadí si své.Ať zahodí za hlavu veškeré pomluvy,které kolikrát jsou až nesmyslné a odporné,a jednají podle své vůle a nebojí se ničeho.Všem těmto fandím.A Ti pokrytci ať se vrátí do hrobu,litovat jich nebudeme.
Big Bos nebo zfetovaný zloděj?
(Fraucimor, 26. 11. 2009 23:18)
Tak si to představte!Mladý chlapec,zhruba asi 15 let přistěhujíc se do malebné vísky Borkovany!Vyznavač anarchie!Časem alkoholik.Časem feťák.A teď již na vždy prachsprostý zloděj,který občanům této vesnice nemá co nabídnout,ba naopak jen ukrást....!Feťák.Nemocnice.Sociální dávky.Nikdy žádná řádná práce.A teď!Co myslíte?No anóóóóó´.DŮCHOD.A věk asi 33 let.A jméno?No na to si ještě chvilku počkejte!Zkusme spočítat výčet jeho zkušeností:A takhle to začalo.1/Krádeže cigaret,2/Krádeže mobilů,3/Krádeže doma,4/Krádeže u cizích,5/Krádeže u kamarádů,6/Krádeže v rodině,7/Krádeže v obchodech!!!!No a prostě všude jen kde to jde!Vrcholné jeho číslo bylo,když nechal/snad se té vloupačky měl i účastnit/vykrást rodiče své přítelkyně se kterou měl dítě.A další jeho vrcholné dílo bylo,když se na návštěvě u jeho známých vzdálil od piva a vykradl jim zlato,zacož byl ale patřičně pokořen,ponížen a dokonce se v tom sklepě,kde byl vykonán jeho trest,pos..l!Je to hnusná Hyena,nevážíc si lidí,kteří se s ním kamarádili.Jeho jméno jest DAVID HEJKRLÍK.A proto pozor pro všechny.Už se mu v Borkovanech podařilo získat pár kamarádů,z kterých se stávají zloději,feťáci,lidi bez práce,důchodci.Proto rodiče zajímejte se o své děti,kam chodí a s kým.Ať tu jednou nemusí být jejich jméno! Je to hnusné ale bohužel je to tak.A v dnešní době,kdy lidé,kteří celý život dělali nedostanou důchod a takoví,kteří zneužívají sociálních dávek,kradou,jsou mladí a nedělají.Těm je potřeba vytloukat ZLO ZLEM!
Sorry za tu negativitu ale snad budu mít k Borkovanům taky nějaký pozitivní komentář!Snad někdy ! Zdraví Fraucimor..................
Re: Big Bos nebo zfetovaný zloděj?
(Nemáš fotku?, 11. 9. 2011 11:32)Potřeboval bych mu rozbít hubu...
Hriste uprostred parku na Stocku
(Rom, 18. 8. 2011 15:34)K cemu si hrajeme na demokracii v komunalni politice kdyz starosta a zastupitelstvo aniz by k tomu meli mandat postavi uprostred parku plot?! Proc se neresila zmena nejhezciho prostranstvi uvnitr obce PRED volbama? V obci je mnoho mist na kterych by se dal utratit milion a udelat je krasnejsi, proc se rozhoduje "o nas bez nas"?
nový post...?
(efg, 26. 11. 2010 7:43)Máme nového starosty,co myslíte,půjde starými kolejemi a bude pokračovat v nenačatém anebo se mýlíme?Je také mladý,určitě schopný a až se po 20letech podívá zpět,bude se muset stydět anebo si nechá poděkovat za obětavost pro občany jako to nechal předchozí starosta?
nový post...?
(efg, 26. 11. 2010 7:42)Máme nového starosty,co myslíte,půjde starými kolejemi a bude pokračovat v nenačatém anebo se mýlíme?Je také mladý,určitě schopný a až se po 20letech podívá zpět,bude se muset stydět anebo si nechá poděkovat za obětavost pro občany jako to nechal předchozí starosta?
volby a náš Fredík
(abcd, 19. 11. 2010 13:41)
Nekřivděte tomuto věci neznalému občanovi EU. Když se podíváte do výpisu obchodního rejstříku na adresu Borkovany 4, zjistíte, že náš inteligent dělá "bílého koníka" rakušákům, na víc se asi náš úspěšný podnikatel nezmůže.
Ale na druhé straně jsem si pečlivě přečetl dopis Fredíka paní Strejčkové a musím souhlasit. Proč se dere z pátého nebo šestého místa kandidátky (jak píše fredík) na post starosty. Byla tam dvacet let a co je po ní vidět??? Vždyť je tam od samého začátku, vykopala hrob Jakubcovi a pořád má málo. Ano, občané mají takovou vládu a zastupitelstvo jaké si zaslouží.
žasnu nad?
(volby a náš Fredík, 3. 11. 2010 9:55)Není tolik zla a zášti jak uvádíte,ale je jen přístup člověka k člověku.Máme určité informace z minulosti,z doby,kdy náš Fredík žil v zahraničí a jak žil.Víme,jak pohrdá českým človíčkem,a to není rasismus?Lidi,zamyslete se nad sebou , nenechme se ovlivnit někým,kdo v minulosti nebyl dobrým člověkem a nenechme urážet čechy.
hřiště
(adriana, 20. 6. 2012 18:38)